Ha BMW, az csak jó lehet. Ha pedig Cápa BMW, az egyenesen mesés. Ismerd meg közelebbről Magyarország egyik legszebb Cápa BMW-jét, Kovács Imre 1982-es BMW 635i CSi (E24) példányát. Következik a Cápa, aminek nincs gyengepontja.
Legyél te is a közösségünk tagja - Gyorsan nyomj 1 lájkot és csatlakozz 50.000 BMW-rajongóhoz!
Ha BMW-s vagy, biztos vagyok benne, hogy nem ritka nálad sem az, hogy olyan példányra bukkansz, amitől leesik az állad. Akár élőben, akár az interneten.
Én most a Facebook-on láttam meg egy olyan bajor legendát, ami párját ritkító szépségével azonnal megragadta a figyelmemet. És a tiédet is meg fogja.
Egy 1982-es, második generációs, gyönyörű hazai cápa BMW-ről, egy BMW E24 635 Csi-ről van szó.
Úgy éreztem, hogy ezt az autócsodát meg kell osztanom veled is, mert igazán megérdemli a figyelmet.
Kovács Imre tulajdonost kérdeztem a legendás cápa BMW-ről.
Nem vagyok egy ma született bárány, de a gondolkodásom, az érdeklődési köröm, a hobbim soha nem vénül el.
Érett felnőtt fejjel szeretném bepótolni mindazt, amire életem virágkorában vágytam, de családom anyagi helyzete nem adott módot a megvalósításukra.
Amióta az eszemet tudom, mindig nagy rajongója voltam a járműveknek, szerettem magamba szívni Apám oldalkocsis Pannóniájának füstjét.
Ahogy tehettem, korengedménnyel megszereztem a jogosítványt és elindult számomra az a „vesszőfutás”, amiből mind a mai napig nem tudok szabadulni.
Nincs olyan típus, amit még nem birtokoltam, így én tényleg tudok különbséget tenni gyártók és gyártmányok között.
Két kedvenc márkám volt, mégpedig a Honda és a BMW.
De örömmel jelenthetem ki, hogy az utóbbi lett a nyerő, így nemrégiben megállapodtam egy BMW E24 635 Csi Cápa mellett, ami életem egyik nagy szerelme lett a feleségem után.
Számomra itt sincs megállás, mert a végső célom, egy Cápa M6.
Azért döntöttem a Cápa mellett, mert számomra minden szépség és élvezet benne van, ami egy autóban lehet.
Formája szemet gyönyörködtető, menettulajdonságai káprázatosak.
Amióta magaménak tudhatom, szabadidőm nagy részét a garázsban töltöm, keresve valami lehetőséget a babrálásra.
Minden jóban van valami rossz, a 635 CSi esetén az, hogy nem nagyon találok rajta támadási felületet, így kitaláltam, hogy a szép, legyen még szebb, azaz kicserélem rajta a teljes lámpa- és króm készletet, gyári újakra.
Esetleg érdekelhet titeket, hogy hogyan találtam rá erre az egyedien megkímélt darabra, hát elmondom a történetét.
Amikor elköteleztem magamat a BMW mellett, jelentkeztem minden, a márkával foglalkozó csoportba, majd felvételt nyertem.
Elkezdtem nézegetni a posztokat, hozzászóltam a témákhoz és folyamatosan egyértelművé vált számomra, hogy kiemelkedően magas érdeklődés mutatkozik a kedvenc típusom, avagy a Cápa BMW felé.
Eldöntöttem, veszek egyet és kiírtam minden fórumon a szándékomat.
Már az elején óriási lelkesítő táborom lett, több ezer like-kal, valamint sok száz hozzászólással, amikből egyértelművé vált számomra, hogy jól döntöttem.
Itt jön a bökkenő.
Érkeztek ajánlatok, de olcsón csak roncsok voltak, a szépeket viszont 8 millió környékén kínálták.
Egy kicsit elkeseredtem, hisz nem számítottam ilyen magas árakra. Kezdtem keresgélni külföldi oldalakon, de azokon is kegyetlen drágán lehetett volna hozzájutni egy makulátlan 635 Csi példányhoz.
Egyik nap éjjel jött egy privát üzenet, hogy az illető eladná szeretett Cápáját egyéb okok miatt X összegért, ami nagyon kedvező volt.
Örültem a levélnek, de támadtak kételyeim is, hisz az ajánlat, mint mondtam igen kedvező volt.
Másnap azonnal felhívtam a tulajt, aki elmondta, hogy ilyen szép autó, nincs másik a kínáltak között, menjek el megnézni.
Mivel nagy volt a távolság, előzetesen kértem képeket, amik elég gyalázatosak voltak az E24 állapotának megítéléséhez, így szedtem a sátorfámat és személyesen utaztam le megnézni.
Megérkeztem és egy lakótelepi garázssor felé vettük az irányt, ami egy kicsit balkáni állapotokra emlékeztetett.
Viszont ami elém tárult az egyik tároló kinyitása után, azt szinte el sem hittem. Maga volt a csoda.
Ott volt előttem egy szalon állapotú BMW 635 Csi, könyörögve, hogy vigyél magaddal.
Nem sokat töprengtem, hisz féltem, nehogy jöjjön más.
Elkezdtem szemrevételezni a szépséget, aminek minden porcikáját élvezet volt megérinteni, de nem találtam alkura okot adó hibát.
Hogy pecsétet tegyünk az üzletre, mentünk egy próbakört, ami egyértelművé tette számomra a vásárlást.
Hát így lett az enyém ez a ritka és különleges színnel megáldott csoda BMW.
Jelenleg ott tartok, hogy az OT határain belül, fiatalítás céljából, megjutalmaztam egy korhű, de brutális felnigarnitúrával (Rondell 0058 - a szerk.), hisz a gyárinak a tapadása egyenlő volt a nullával, minden indulásnál, gyorsulásnál kipörögtek.
Ha már szép kerekek kerültek alá, jött a következő kihívás, az ültetés.
Ennél megint fegyelembe kellett venni az OT követelményeit, így az optikai javítás elöl 4.5 cm, hátul 2.5 cm lett, ami összhangba hozta az egész látványt.
Találkozókon még nem vettem részt, de szándékozom majd megjelenni némelyiken, amikor az időm engedi.
Elismerésekben, díjakban az autónak már volt része, rengeteg trófeája van, de az előző tulajdonos emlékbe megtartotta őket.
Azt viszont leszögezhetem, hogy aki eddig látta, az el volt ájulva tőle.
Eladni nem szándékozom, csupán, ha adódik lehetőség, tervezem egy Cápa M6-ra elcserélni.
Válaszom őszinte lesz. Az első álomautóm a Honda NSX volt.
De ez a Cápa most minden kedvencet maga mögé utasít.
Azért a BMW, mert a legmegbízhatóbb márka a piacon.
Amióta az eszemet tudom, a rossz nyelvek mindig szervízigényesnek titulálták, de ez a jelző csupán tapasztalatlanságon alapuló baromság.
Azért terjedt el róla, mert a BMW volt az első okos autó, ami figyelmeztetett az esedékes szervÍzre, sőt le is tiltott, ha nem végezték el rajta.
Azért kell BMW-t venni, mert szépsége örök fiatalságot kölcsönöz használójának, valamint megbízhatóságához nem ér fel egyik négykerekű sem.
Tökéletes befejezés.
Végül pedig nézd meg ezt a kisfilmet egy fantasztikus BMW E24-ről:
Köszönöm Imrének, hogy örömmel elvállalta az interjút és egy kicsit beavatott minket a gyönyörű E24 635 Csi történetébe.
Szeretnél még ilyen BMW-s cikkeket olvasni? - Nyomj 1 lájkot és nem maradsz le semmiről!
A cikk a BMW3KLUB.hu oldalnak és Kovács Imrének köszönhetően jött létre.
További olvasnivalók:
Megosztás a facebookon
Szevasztok!
Ezt az élményt csak könnyes szemekkel lehet elmesélni!
Több mint két évig kerestem!!!
Majd a véletlenek összejátszásával tavaly februárban sikerült a leg-leg-hez hozzájutnom!!!
Ő nem egy 635CSI „Ő A 635CSI” !!!
Full originál!!
Bj;85 71000km
1.Hand
Vorbesitzer; 93éves fogtechnikus!!!!!
Az első tankolástól az utolsó tankolásig minden dokumentálva!!!!
A Szerelmem még nem ment vizes úton!!!! (és ez nem túlzás!!)
ui; Soha többé nem lesz eladó!!!