Szereted az ínyenc autókat? Akkor ez a cikk neked szól. Három igazán különleges BMW E92 M3-mal ismerkedhetsz meg közelebbről: A PP Exclusive tuningcég "Liberty Walk" E92 M3 projektjével, a G-Power német tuningcég 630 lóerős E92 M3-asával és egy igazán gyönyörű, Silverstone Metallic fényezésű E92 M3-mal.
Legyél te is a közösségünk tagja - Gyorsan nyomj 1 lájkot és csatlakozz 24.000 BMW-rajongóhoz!
A BMW valaha gyártott egyik legjobb modelljét, mindannyiunk kedvenc M3-asát, az E46 M3-at, az E92 M3 követte a sorban.
Most három különleges példányt mutatok be neked, amelyek valamennyien az E90-es széria legerősebb láncszemei, vagyis M3-as modellek.
A PP Exclusive tuning specialistái bemutatják a BMW M3 E92 "Liberty Walk" projektet, amelynek alapja a népszerű sportcoupe (E92 M3) és egy widebody kit (erőteljes kasztni szélesítés).
A láthatóan felcsavarozott, új sárvédőívek drasztikusan megnövelik az M3-kasztni szélességét.
Egyedi felnigarnitúra is készült külön ehhez a projekthez.
A kovácsolt "Deep Concave" kerekek galvanizált alumínium peremmel készültek, és köszönhetően az öt széles küllőnek, ez a dizájn teljesen időtálló lett.
Sőt a felnit végül igazán exkluzív módon, különleges karbonos díszítéssel fejezték be. Egyedi és agresszív megjelenésű lett, ezzel nem vitatkozhatunk - egy ilyen kasztni amúgy is könyörög az extra felnikért.
Az első kerekek 11x20 col méretűek, 285 mm széles gumikkal, míg a hátsók 12x20 colosak 325 mm széles gumikkal - így garantált a lenyűgöző hatás.
A négy kipufogócsöves rendszerért a világ egyik legjobb kipufogós cége, az Akrapovic felelt.
Az PP Exclusive projektjének eredménye egy már-már megbotránkoztató méreteket öltő szörnyeteg lett. A szó legpozitívabb értelmében.
Néhány módosítás, átalakítás után a fenti képen látható BMW E92 M3 G-Power immáron 630 lóerős teljesítményt képes kipréselni magából.
Mint azt már bizonyára tudod, a gyári E92 M3 a maga 4.0 literes V8-as motorjával 420 lóerős teljesítmény kifejtésére képes.
Ez már önmagában elismerésre méltó teljesítmény, de a német tuningcég, a G-Power ismét akcióba lépett, az eredmény pedig bámulatos lett.
630 lóerő és 590 Nm nyomaték.
A tuningolt E92 M3 számára már puszta 4.0 másodperc is elég a 0-100 km/h gyorsuláshoz.
Az előző cikkemben olvashattad, hogy az új M3, vagyis a BMW F80 M3 mindössze 4.1 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h sebességre, tehát a jelen E92 M3 az új modellel vetekszik - igaz az F80 M3 teljesítménye 200 lóerővel kevesebb (430 lóerős), mint ezen G-Power tuning változaté.
Nagy különbség az is, hogy amíg új F80 M3 végsebessége a gyárilag korlátozott 250 km/h, addig a G-Power tuningcég E92 M3-asa képes elérni a 330 km/h maximális sebességet. Na, ez már döfi.
Az autó alatt 20 colos Hurricane RR felnik vannak, elöl 245/30, hátul 295/25 Michelin-gumikkal.
Ezen felül az E92 M3 szörnyeteg 30 mm-es ültetést kapott elöl és hátul is.
Ekkora teljesítménynövelés után fontos tényező az is, hogy a sofőr hatékonyan tudjon lassítani, megállni az autóval, így a 630 lóerős M3-asunk kapott egy kerámia fékszettet is.
Mielőtt az F80 M3 és az F82 M4 kijött a piacra, rengeteg BMW-rajongó csapott le a lehetőségre, hogy megvásárolja az utolsó V8-as M3 Coupe dabarok egyikét.
Így tett Chuck Vossler is, aki lecsapott egy gyönyörű, tökéletes formában lévő E92 M3-ra.
Az E92 M3 valószínűleg az egyik legsikeresebb M3, a formatervezést, a dizájn-t és a mérnöki teljesítményt illetően, amit a BMW valaha gyártott.
Az E92 M3-ban 4.0 literes, V8-as, 420 lóerős moci rejtőzik, ami mind a teljesítmény, mind a hangzás tekintetében kifogástalan.
Jóllehet a mai modern üzemanyag-fogyasztási elvárosokat nem übereli, de az élmény, ami a motorháztető alól jön megér minden tankolásra szánt garast.
Jelen E92 M3 Silverstone Metallic fényezésben ragyogva és fényes grafit festésű Vossen VFS-2 kereken gurulva szeli az utakat - szénszálas első spoilerrel és hátsó diffúzorral megspékelve.
A módosítások befejezéseként az M3 kapott egy új, utólagos kipufogórendszert is.
Szép munka, gratula a tulajdonosnak.
Szeretnél még ilyen érdekességekről olvasni? - Nyomj 1 lájkot és kövesd BMW3KLUB.hu oldalát!
És ne felejtsd el megosztani ezt a 3 bajor gyöngyszemet az ismerőseiddel is.
(A cikk forrása a bmwblog.com három írása volt: ez, ez és ez.)