A legendás cápa: BMW 635 CSi (E24) - Interjú Kovács Imre tulajdonossal

Ha BMW, az csak jó lehet. Ha pedig Cápa BMW, az egyenesen mesés. Ismerd meg közelebbről Magyarország egyik legszebb Cápa BMW-jét, Kovács Imre 1982-es BMW 635i CSi (E24) példányát. Következik a Cápa, aminek nincs gyengepontja.

Legyél te is a közösségünk tagja - Gyorsan nyomj 1 lájkot és csatlakozz 50.000 BMW-rajongóhoz!


Ha BMW-s vagy, biztos vagyok benne, hogy nem ritka nálad sem az, hogy olyan példányra bukkansz, amitől leesik az állad. Akár élőben, akár az interneten.

Én most a Facebook-on láttam meg egy olyan bajor legendát, ami párját ritkító szépségével azonnal megragadta a figyelmemet. És a tiédet is meg fogja.

Egy 1982-es, második generációs, gyönyörű hazai cápa BMW-ről, egy BMW E24 635 Csi-ről van szó.

BMW E24

Úgy éreztem, hogy ezt az autócsodát meg kell osztanom veled is, mert igazán megérdemli a figyelmet.

Kovács Imre tulajdonost kérdeztem a legendás cápa BMW-ről.

Arra kérlek, mutatkozz be néhány sorban a BMW3KLUB.hu követőinek és azoknak, akik olvassák a cikket

Nem vagyok egy ma született bárány, de a gondolkodásom, az érdeklődési köröm, a hobbim soha nem vénül el.

Érett felnőtt fejjel szeretném bepótolni mindazt, amire életem virágkorában vágytam, de családom anyagi helyzete nem adott módot a megvalósításukra.

Amióta az eszemet tudom, mindig nagy rajongója voltam a járműveknek, szerettem magamba szívni Apám oldalkocsis Pannóniájának füstjét.

Ahogy tehettem, korengedménnyel megszereztem a jogosítványt és elindult számomra az a „vesszőfutás”, amiből mind a mai napig nem tudok szabadulni. 

Mesélj nekünk az autós múltadról. Melyik márkával kezdődött a történeted és hogyan jutottunk el oda, hogy most igazi kékvérű, BMW-rajongó vagy?

Nincs olyan típus, amit még nem birtokoltam, így én tényleg tudok különbséget tenni gyártók és gyártmányok között.

Két kedvenc márkám volt, mégpedig a Honda és a BMW.

De örömmel jelenthetem ki, hogy az utóbbi lett a nyerő, így nemrégiben megállapodtam egy BMW E24 635 Csi Cápa mellett, ami életem egyik nagy szerelme lett a feleségem után.

BMW 635 Csi

Számomra itt sincs megállás, mert a végső célom, egy Cápa M6.

Most ott tartunk, hogy van egy gyönyörű cápa BMW-d, az említett E24 635 Csi. De miért pont a Cápa? Hogyan sikerült hozzájutnod és mit kell tudnunk róla?

Azért döntöttem a Cápa mellett, mert számomra minden szépség és élvezet benne van, ami egy autóban lehet.

Formája szemet gyönyörködtető, menettulajdonságai káprázatosak.

Amióta magaménak tudhatom, szabadidőm nagy részét a garázsban töltöm, keresve valami lehetőséget a babrálásra.

Minden jóban van valami rossz, a 635 CSi esetén az, hogy nem nagyon találok rajta támadási felületet, így kitaláltam, hogy a szép, legyen még szebb, azaz kicserélem rajta a teljes lámpa- és króm készletet, gyári újakra.

Cápa BMW

Esetleg érdekelhet titeket, hogy hogyan találtam rá erre az egyedien megkímélt darabra, hát elmondom a történetét.

Amikor elköteleztem magamat a BMW mellett, jelentkeztem minden, a márkával foglalkozó csoportba, majd felvételt nyertem.

Elkezdtem nézegetni a posztokat, hozzászóltam a témákhoz és folyamatosan egyértelművé vált számomra, hogy kiemelkedően magas érdeklődés mutatkozik a kedvenc típusom, avagy a Cápa BMW felé.

Eldöntöttem, veszek egyet és kiírtam minden fórumon a szándékomat.

Már az elején óriási lelkesítő táborom lett, több ezer like-kal, valamint sok száz hozzászólással, amikből egyértelművé vált számomra, hogy jól döntöttem.

Itt jön a bökkenő.

Érkeztek ajánlatok, de olcsón csak roncsok voltak, a szépeket viszont 8 millió környékén kínálták.

Egy kicsit elkeseredtem, hisz nem számítottam ilyen magas árakra. Kezdtem keresgélni külföldi oldalakon, de azokon is kegyetlen drágán lehetett volna hozzájutni egy makulátlan 635 Csi példányhoz.

Egyik nap éjjel jött egy privát üzenet, hogy az illető eladná szeretett Cápáját egyéb okok miatt X összegért, ami nagyon kedvező volt.

Örültem a levélnek, de támadtak kételyeim is, hisz az ajánlat, mint mondtam igen kedvező volt.

Másnap azonnal felhívtam a tulajt, aki elmondta, hogy ilyen szép autó, nincs másik a kínáltak között, menjek el megnézni.

Mivel nagy volt a távolság, előzetesen kértem képeket, amik elég gyalázatosak voltak az E24 állapotának megítéléséhez, így szedtem a sátorfámat és személyesen utaztam le megnézni.

Megérkeztem és egy lakótelepi garázssor felé vettük az irányt, ami egy kicsit balkáni állapotokra emlékeztetett.

Viszont ami elém tárult az egyik tároló kinyitása után, azt szinte el sem hittem. Maga volt a csoda.

BMW E24 635 Csi

Ott volt előttem egy szalon állapotú BMW 635 Csi, könyörögve, hogy vigyél magaddal.

Nem sokat töprengtem, hisz féltem, nehogy jöjjön más.

Elkezdtem szemrevételezni a szépséget, aminek minden porcikáját élvezet volt megérinteni, de nem találtam alkura okot adó hibát.

Veterán BMW, oldtimer, E24

Hogy pecsétet tegyünk az üzletre, mentünk egy próbakört, ami egyértelművé tette számomra a vásárlást.

Hát így lett az enyém ez a ritka és különleges színnel megáldott csoda BMW.

Cápa BMW E24

Jelenleg ott tartok, hogy az OT határain belül, fiatalítás céljából, megjutalmaztam egy korhű, de brutális felnigarnitúrával (Rondell 0058 - a szerk.), hisz a gyárinak a tapadása egyenlő volt a nullával, minden indulásnál, gyorsulásnál kipörögtek.

BMW Csi

Ha már szép kerekek kerültek alá, jött a következő kihívás, az ültetés.

Ennél megint fegyelembe kellett venni az OT követelményeit, így az optikai javítás elöl 4.5 cm, hátul 2.5 cm lett, ami összhangba hozta az egész látványt.

Szoktad vinni autós, vagy kimondottan BMW-s találkozókra? Milyen elismerésekben, díjakban volt részed?

Találkozókon még nem vettem részt, de szándékozom majd megjelenni némelyiken, amikor az időm engedi.

Elismerésekben, díjakban az autónak már volt része, rengeteg trófeája van, de az előző tulajdonos emlékbe megtartotta őket.

Azt viszont leszögezhetem, hogy aki eddig látta, az el volt ájulva tőle.

BMW 6

Ugye nem fogod eladni? Esetleg lesz mellé más BMW-d még?

Eladni nem szándékozom, csupán, ha adódik lehetőség, tervezem egy Cápa M6-ra elcserélni.

A kötelező kérdés: Mi volt régen és mi most az álomautód?

Válaszom őszinte lesz. Az első álomautóm a Honda NSX volt.

De ez a Cápa most minden kedvencet maga mögé utasít.

Oldtimer BMW 635 Csi

Miért a BMW? Mit üzennél azoknak, akik bár gondolkoznak a BMW-ben, húznak a márka felé, de a rossz pletykák, ismerősi lebeszélések hatására félnek, tartanak a márkától?

Azért a BMW, mert a legmegbízhatóbb márka a piacon.

Amióta az eszemet tudom, a rossz nyelvek mindig szervízigényesnek titulálták, de ez a jelző csupán tapasztalatlanságon alapuló baromság.

Azért terjedt el róla, mert a BMW volt az első okos autó, ami figyelmeztetett az esedékes szervÍzre, sőt le is tiltott, ha nem végezték el rajta.

Azért kell BMW-t venni, mert szépsége örök fiatalságot kölcsönöz használójának, valamint megbízhatóságához nem ér fel egyik négykerekű sem. 


Tökéletes befejezés.

 
Végül pedig nézd meg ezt a kisfilmet egy fantasztikus BMW E24-ről:

Köszönöm Imrének, hogy örömmel elvállalta az interjút és egy kicsit beavatott minket a gyönyörű E24 635 Csi történetébe.

Szeretnél még ilyen BMW-s cikkeket olvasni? - Nyomj 1 lájkot és nem maradsz le semmiről!

 

A cikk a BMW3KLUB.hu oldalnak és Kovács Imrének köszönhetően jött létre.

További olvasnivalók:

 

BMW E46 Coupe (320 Cd): Interjú Szép Szabolcs tulajdonossal

Ebben a cikkben bemutatjuk neked azt a kivételesen igényes BMW E46 Coupe-t, amely maga mögé utasította a BMW3KLUB.hu borítóképversenyének teljes mezőnyét. Kötelező olvasmány!

Ha tagja vagy a BMW3KLUB.hu közösségének és rendszeresen követed az oldalunkat, akkor nyílván te is láttad, hogy 2015. év végén csináltunk egy karácsonyi borítóképversenyt.

Még nem vagy tag? - Gyorsan nyomj 1 lájkot és csatlakozz több, mint 25.000 BMW-rajongóhoz!


A játékban több mint 70, lelkes BMW-tulajdonos és egyben BMW3KLUB.hu követő vett részt.

Így tett Szép Szabolcs márkatársunk is, aki végül 914 lájkkal megnyerte a versenyt.

BMW E46 Coupe

Íme az ominózus BMW E46 Coupe, amivel Szabolcs lesöpörte az egész mezőnyt


A jutalom az volt, hogy a nyertes BMW, a több mint 22.000 követővel rendelkező oldalunk borítóképe lesz, december 25-től egészen január végéig. Ezen felül pedig készítünk vele egy részletes interjút is a blogunkra.

Szabolcs a Somogy megyei Inke községből követ minket és mivel készséggel válaszolt az interjú kérdéseire, most az Ő beszámolóját olvashatod.

Jó szórakozást.

Hogyan/mikor kezdődött a BMW-mánia, ki/mi inspirált, hogy ezt a márkát válaszd?

Igazából nem tudom, hogyan is jött az, hogy a BMW-t válasszam, mert mindig is Volkswagen-es voltam. De ha jól emlékszem, talán amikor az egyik rokonom cserélte a bömösét, akkor kezdtem gondolkodni rajta.

Eleinte nem 3-as BMW típusokat, hanem inkább nagyobb kategóriás modelleket nézegettem. Egy BMW E60 525-öst, vagy egy 530-ast szerettem volna.

Aztán amikor ez a rokonom megvette az E46 M3-at és elhívott egy Nagykanizsán rendezett autós találkozóra, akkor és ott döntöttem el, hogy nekem is E46 Coupe kell.

Ott megismerkedtem egy sráccal, akinek egy nagyon szép Coupe-ja volt és megkértem, engedje meg, hogy megnézhessem.

Szerelem lett. Onnantól kezdve csak az E46 Coupe-k között keresgéltem.

Aztán hosszas keresgélés és számos autó kipróbálása után végül egy kereskedőnél találtam rá az autómra. Felvettem vele a kapcsolatot, majd elutaztam és szemügyre vettem a kis Coupe-t.

Minden rendben volt, így megtörtént a vásárlás 2014. május 26-án.

BMW 3 Coupe

Így nézett ki az E46 320 Cd anno, az eredeti állapotában


Miért a BMW? Mi van ebben a márkában szerinted, ami a többiben nincs meg?

Hogy mit nyújt nekem a BMW? Igazából nem nagyon tudom szavakba foglalni. 35 éves koromig 10 autóm volt, de ilyen élményt egyik sem nyújtott.

Melyik volt az első BMW-d?

Sajnos ez az első BMW-m és nagyon bánom, hogy nem előbb fogott meg ez a márka.

BMW 320 Coupe

És így néz ki most - Az egyik legszebb BMW E46 Coupe, ami ma Magyarországon szaladgál


Hogyan emlékszel vissza arra a napra, amikor megvetted életed első BMW-jét, jelen esetben a szóban forgó E46 320 Coupe-t? Mit éreztél akkor?

Életem legszebb napjai közé sorolnám, amikor először megláttam a kocsit élőben.

Csak álltam és a sok kipróbált autó után arra gondoltam, hogy végre megvan. Járkáltam körülötte, próbáltam figyelni mindenre, amit mondott az eladó, de szerintem volt olyan pillanat, amikor nem is hallottam mit mond.

(Ez kísértetiesen hasonló ahhoz, amikor az első randid van és olyan jó a csaj, hogy már azon gondolkozol, hogyan vidd ágyba minél hamarabb és oda sem figyelsz arra, amit mond :D - a szerk.)

Hazafelé menet csak a kocsi járt a fejemben és az, hogy mikor jöhetek érte vissza.

A jelenlegi BMW-dnek, amivel megnyerted a borítóképversenyünket, mi a sztorija?

Nagyon sokat keresgéltem mire rátaláltam.

És nem is pont ez a típus volt az első cél. Sok embert megkérdeztem, figyeltem a közösségi oldalon a BMW-s csoportokat. Majd egy autós találkozó alkalmával döntöttem az E46 Coupe mellett. (Mint már azt fentebb írta Szabolcs - a szerk.)

Eleinte megfordult a fejemben, hogy magam keresek Németországban autót, de aztán beláttam, hogy nekem erre sem időm, sem megfelelő tapasztalatom nincsen.

Majd a Hasznaltauto.hu-n kezdtem keresgélni. Ha jól emlékszem majd fél évig kutattam a megfelelő példány után.

Utazgattam az országban, hogy személyesen megnézzem őket, bármilyen távol is volt az adott autó. És ha jól emlékszem, talán a 7. vagy 8. autó volt, ami megvételre került.

Telefonon felkerestem az eladót és amit csak tudni lehetett az autóról, ő készségesen elmondta. Tetszett, amit halottam, így megegyeztünk egy időpontban, amikor megnézhetem élőben is az E46-os 320 Coupe-t.

Eladó BMW E46 Coupe

Szintén eredeti állapot - Nem csodálom, hogy Szabolcs ezen példány mellett tette le a voksát


Az autó élőben is hozta azt, amit a képeken lehetett látni, sőt még többet is.

Sor került a próbaútra, majd mivel rendben volt minden, vételi szándékomat jelezve megállapodtunk.

Mit kell tudni róla? Milyen állapotban volt akkor és milyen célokat láttál magad előtt, ami az egyedi építgetést illeti?

Az autó egy 2004-es BMW E46 320 Cd (Coupe dízel) volt.

A vételkor 211.000 km volt benne és 2.200.000 Ft volt az ára.

A kis Coupe gyári állapotban volt, leszámítva az M-es első lökhárítót és a visszapillantó tükröket. Styling 44-es 17 colos felnikkel. Akkor még, mivel nem nagyon ismertem még a márkát, nem volt kitűzött cél az építésre.

Azt az egyet leszámítva, hogy amint hazakerül, magam csinálok rá egy saválló kipufogórendszert. Aztán idővel jön minden.

Azóta pontosan mikkel extráztad fel, mit cseréltél ki rajta és miért? Mesélj!

A vételt követően, mivel még nem ismertem a márkát, így többnyire csak az ismerkedés és néhány kiegészítő cseréje történt meg.

Mivel az egyetlen terv a kipufogórendszer cseréje volt, így azzal kezdtem.

60 mm-es saválló csővel készítettem a rendszert, egy dupla kivezetéses hátsó dobbal.

BMW kipufogó rendszer

Egy héttel a vétel után Szabiék lecserélték a szimeringet, a difit és a kipufogórendszert is

BMW E46 kipufogó

Ez a típus, az E46 Coupe szinte kívánja is a dupla kipufogót - Jó döntés volt


Majd készült egy szintén saválló, BMW-feliratos toronymerevítő is.

BMW toronymerevítő

Az első toronymerevítő csere megtörtént, íme az eredmény - A kép magáért beszél


Sötétítve lettek az ablakok és a fényszorók is.

BMW E46

Ahogy haladtam előre a fejlődésről készült képek között, úgy szerettem bele egyre inkább én is


Valamint kapott még egy hátsó szélvédő- és csomagtartó spoilert.

BMW spoiler

Lámpa- és üvegfóliázás, konszolidált spoilerek - Szabi pontosan tudja, mitől döglik a légy


Az eredeti 17 colos felnik helyett érkeztek az alábbi képen látható 18-asok, ám itt még nem ér véget a történet. Olvass tovább és megtudod, mit változtatott meg rajtuk Szabolcs.

E46 320 Cd


A belső, gyárilag ezüst színű díszlécek karbonos fóliázáson, az ajtón lévők pedig fekete festésen estek át.

BMW E46 díszléc

BMW E46 Coupe, beltér, navi

Íme az interior - Van minden: Navi, digit klíma, M-es váltó és díszléc világítás is


Eközben jobban megismerkedtem az előzőleg említett, nagykanizsai autós találkozón megtekintett BMW Coupe tulajdonosával, név szerint Horváth Sándorral.

BMW E46 320 cd, BMW E46 320 ci

Szabi és Sándor észvesztően elragadó gépsárkánya - Az E46 320Cd és az E46 320Ci


Így szereztem tudomást a Zamárdiban tartandó BMW-talákozóról. Sándor említette, hogy ő részt vesz rajta és invitált, hogy tartsak vele. Így még a rendezvény előtt sikerült vásárolnom egy 18 colos alufelnit.

Ezen a rendezvényen választották ki a szexi autómosás első autójaként.

BMW találkozó Zamárdi

Mi kell a boldogsághoz? Egy jó verda, meg egy dögös tyúk - szól a vicc. :) Az előbbi adott és amint látjátok, az utóbbiból sem volt hiány a Zamárdiban rendezett találkozón


Elmúlt a nyár, majd jött téli időszak, amikor az előzőleg összegyűjtött információval lehetett tervezni.

Még a 2014-es év végén döntöttem úgy, hogy eladom az előzőleg készített toronymerevítőt és újat csinálok.

Az év végi szabadságom alatt el is készült az új darab. 

BMW E46 toronymerevítő

Kreativításból nem volt hiány, íme az új toronymerevítő - Ismét egy újítás, ismét egy remekmű


Az új évben minden hónapra jutott teendő a BMW-vel.

Mind karbantartási, mind újítási.

A fékek felújítása volt talán az első, és ezzel párhuzamosan kapta meg a Coupe az állítható futóművet.

BMW E46 féktárcsa, féknyereg

Gyönyörű, precíz munka - Csak ámulok és bámulok


Cserélve lett a hátsó lökhárító is M-esre, aminek az alsó diffúzora VTN-technológiával lett karbonosra fóliázva.

Közben sokat olvasgattam a fórumokat, internetes cikkeket. Valamint a közösségi BMW-s csoportokat is.

Így szereztem tudomást a szívósorban lévő pillangószelepekről és az ezekkel kapcsolatos ajánlott módosításokról. Majd később egy nagyobb szervíz alkalmával ezek el is lettek távolítva, az EGR-szelep kiiktatásával együtt.

Az első fényszóróba 16 színt tudó, RGB Led Angel Eyes helyzetjelző karikákat tettem.

RGB angel eyes

Nincsenek szavak - Egy igazi bajor ragadozóval van dolgunk


A következő lépés az alufelnik színe volt, amin nagyon sokat gondolkodtam.

Végül a fehér színterezés mellett voksoltam.

BMW E46 felni

Elkészült a fehér színterezés - Ismét láthatod Szabi igényességét: minőség és precizítás


Ez sokakat megosztott és kíváncsian várták a végkifejletet.

A legmegdöbbentőbb Sanyi barátom reakciója volt. Ő ellenezte kicsit a fehér színt, de amikor elkészült, együtt tettük fel a kocsira.

Hozzáállítottuk a futóművet, nyomtávot módosítottunk és helyére került a friss, fehér színben tündöklő felni.

BMW 320cd

Az eredmény vitathatatlanul jó lett - A felni tökéletesen kiemeli a BMW vonalait


Megváltozott Sándor véleménye is.

Ez nagyon jól esett és nekem is nagyon tetszett így az E46 Coupe-m összképe. Úgy gondoltam, nekivághatunk a 2015-ös évnek.

Elismeréseket és dicséreteket, esetleg kritikákat rendszeresen kapsz? Ha igen, miket?

Az első elismerés számomra még 2014 őszén jött, a nagykanizsai találkozón.

Itt második helyezést ért el az autóm a BMW-szépségversenyben.

Nagykanizsa autós találkozó

Nagykanizsa, autós találkozó, BMW-kategória - II. hely


Aztán jött a 2015-ös év, számunkra első megmérettetése, Balatonfüreden.

Füreden a legszebb Coupe díjat sikerült elhozni.

Nagyon meglepett és egyben nagyon örültem neki.

Következett Kaposvár és Nagyatád, ahonnan szintén kupával tértünk haza.

A nagykanizsai taliról elhoztuk a második leghangosabb kipufogó helyezést is, dízel kategóriában.

Nyaralás alkalmával jártunk Hollandiában, Belgiumban és Franciaországban, ahol szintén sok embernek tetszett az autóm.

BMW 3-as sorozat

Itt éppen Belgiumban, Brüsszel városában pompázik a Bömbi az egyik királyi palota előtt


Franciaországban a tengerparton csináltunk képeket, ahol többen is jelezték a tetszésüket.

BMW 3-as Coupe

Idilli kép - A gyönyörű E46 Coupe és a francia város, Dunkerque tengerpartja


Az autópályán mellém állva gratuláltak és ezek nagyon jól estek.

Aztán jött a BMW-találkozó Zamárdiban.

Beneveztem és az új toronymerevítő nagyon megtetszett a zsűrinek,amit különdíjjal jutalmaztak.

Kaposváron az őszi talin szintén díjazott lett, majd a nagykanizsai találkozón, a BMW-sek bevonulásán a felvezető autó tisztjét kaptuk.

Itt az OBN Chiptuning kiválasztotta az E46 Coupe-mat és reklámként kapott egy kis tuningot, amivel 150-ről 180 lóerőre programozták.

Ezzel fejeződött be a 2015-ös év. Nagyon sok élménnyel,elismeréssel és új ismerőssel gazdagodva.

Szép Szabolcs

Vége a szezonnak - Szabi méltán lehet büszke a bajor fenevadra és a bezsebelt kupákra


Örökké BMW-s leszel? 

Nagyon megszerettem a márkát és valószínűleg elkísér egy életen át.

Van már terved a következő BMW-projektre?

2016 még biztosan a jelenlegi E46 Coupe-val lesz, mivel megvan a jövő évi terv. Aztán meglátjuk, hogy mit hoz a jövő.

BMW angel eyes

Tetszik az újabb Coupe is, a BMW E92, így lehet az lesz a következő autóm. 

Melyik az álom BMW-d, amire a legjobban vágysz?

Az álmom egy BMW E46 M3.

(Ezt abszolút megértem. Korábbi cikkemben 6 pontban foglaltam össze, hogy miért kellene venned az életed során neked is egy E46 M3-at. Ha még nem olvastad, most bepótolhatod, ide kattintva - szerk.)

Mióta vagy tagja a BMW3KLUB közösségének és mi a tapasztalatod, véleményed róla? Mi hiányzik még az oldalról szerinted, amire a jövőben szükség lenne?

Az E46 Coupe vásárlása után lettem követője az oldalnak. 2014-ben egyszer meg is jelent egy kép,  amit küldtem, az oldal logójával.

Nekem nagyon tetszik. Sok jó ötletet és infot láttam már a bmw3klub.hu oldalon. Hiányosságot nem tudnék mondani.

(Te is tudsz véleményt írni az oldalunkról. Ehhez csak ide kell kattintanod.)

Mit üzennél azoknak, akik bizonytalankodnak, hogy beruházzanak-e egy BMW-re? Miért vegyenek BMW-t és mire számítsanak, ha a márka mellett döntenek, milyen pluszt fognak tőle kapni?

Aki nem új autót vesz, annál fent áll a lehetőség, hogy kifog egy rosszabb autót. És ez fent áll bármelyik márkánál.

Aki teheti, ne kapkodja el a vásárlást és ha megvan a kiszemelt példány, nézesse át. Le lehet kérni az alvázszám utolsó 7 karakterével az autó adatait, így valamelyest látni lehet az előéletét.

Valamint egy jó szerelő segítségét is érdemes kérni a szemrevételezésnél.

Aki úgy dönt, hogy BMW-t vesz, az biztosan megdöbbenve tapasztalja majd a különbséget. Elsőkerék hajtású autó után furcsa lesz, de hamar meg lehet szokni.

És végül mit gondolsz a többi versenyző gépéről, akik még részt vettek a borítóképversenyben?

Szerintem nagyon sok szép BMW volt a játékban és a verseny szoros volt.

 

Én köszönöm a játékban való részvételt mindenkinek, az interjút és a rengeteg képet Szabolcsnak, a győzelemhez pedig ezúton is gratulálok, a BMW3KLUB.hu közössége nevében is. (Zsolt, BMW3KLUB.hu alapító)


UPDATE - Jöjjön néhány kép arról, hogy mi történt az interjú óta:

kormánybőrözés

Új bőrözést kapott a kormány, a váltógomb, a váltószoknya és a kézifékszoknya

Japan Racing JR11 felni

És megérkezett az új 18-as felni is - Japan Racing JR11

AMTS 2016, BMW

A 2016-os AMTS résztvevői már élőben is megcsodálhatták az új megjelenést

BMW E46 Coupe - Angel Eyes

És csak a 2016-os szezon elején (áprilisig) már három kupát hozott a gép Szabolcsnak

BMW E46, csajok, pózolás

Ez a kép pedig már 2016 szeptemberében készült egy pécsi autós találkozón, ahol az E46-ost beválasztották a "Top 10 legszebb autó" közé, így Szabolcs innen is kupával tért haza


Lájkold a Facebook-oldalunkat te is - Ha szeretnél még ilyen cikkeket olvasni és ha nem akarsz lemaradni a legjobb BMW-s képekről, videókról!

 

Annyira sokat dolgoztunk ezzel a cikkel és annyira jó a téma is, hogy szerintem megérdemel egy megosztást tőled.


A cikk a BMW3KLUB.hu oldalnak és Szép Szabolcsnak köszönhetően jött létre.

BMW 3-as sorozat

Autólopás Budapesten: Így talált vissza gazdájához az ellopott BMW - Ismerjétek meg Reich Dániel történetét

Autólopás Budapesten, sikertelenül - Avagy hogyan került vissza fél év után Dánielhez a BMW, ami még "szinte meleg" volt, amikor lába kelt - ugyanis még csak 4 hónapja volt Dániel tulajdonában. Tanulságos történet következik.

Danival egészen furcsa módon ismertük meg egymást.

Az előző cikkem után jött egy üzenet a BMW3KLUB Facebook-oldalára, amelyben megírta nekem, hogy a cikkben a második képen, meglepő módon az ő BMW-je szerepel.

Hogyan került a kép a cikkben szereplő 12 csodaszép őszi BMW-s kép közé, mikor azt éppen előző nap készítette a fotós barátja, Gabrovits Balázs?

 

BMW 318d, E91

Erről a képről van szó - BMW 318d (E91)


Nos, a helyzet az, hogy a képeket a Google-ből és a Tumblr-ről válogattam össze. Dani pedig az elkészült képet szinte rögtön feltöltötte a Tumblr-oldalára. Így lehetséges az, hogy én másnap ráleltem és bekerült az igényesnél is igényesebb válogatásba.

BMW Cob angel eyes

Jelenleg így néz ki a Bömbi - A 18-as felni és a COB angel eyes elengedhetetlen


Szóval kicsi a világ. Mindketten nagyon meglepődtünk.

De van itt még más is, ami még érdekesebb lesz számodra.

És tanulságos is.

Úgyhogy mindenképp olvass tovább.

És csatlakozz te is, több mint 27.000 fős közösségünkhöz!

BMW 3-as sorozat

A BMW-t ellopták 4 hónappal azután, hogy Dani megvásárolta

Azt azonban Dani sem gondolta volna, hogy még valaha is újra láthatja kedvencét, amire rengeteg munkával töltött hónap eredményeként sikerült szert tennie.

Íme a sztori, amiből megtudod, hogy mindig van remény:

A BMW-t Budapesten, a 2. kerületből lopták el májusban, a rendőrkapitányságtól kb. 500 méterre.


Ezután azonnal felraktam a hírt mindenhova: Facebook
-ra, Autovadasz.eu-ra stb.


Persze egyidejűleg megtettem a bejelentést is. Ott azt tanácsolták, hogy inkább hívjam körbe a pesti taxitársaságokat, mert ők többre szoktak menni.


Már-már lemondtam a kocsiról, amikor hívott egy faszi, aki Biatorbágyon látta az autót.


Persze egyből helyszínre ki, rendőrség, stb.


Ott volt az autó. Nyitva.

Az emberke nem került elő, aki hívott, hiába mondtam, hogy a nyomravezetői díjat átadnám. Ez egy kicsit gyanús, hogy a mai napig nincs meg az illető.


A kocsi be volt borsozva, hogy a rendőrkutya ne fogjon szagot. Szét volt kapva a csomagtér az akksinál. Bluetooth, telefon kitépve stb.


A kocsi elektronikája letiltott. A saját kulcsát sem ismerte fel. Valószínűleg ez volt a szerencsém, mert leállt az autó, ott a helyszínen.


Aztán elszállították, lefoglalták, stb. Majd onnan ment a Wallisba, mert a Casco ugye csak szakszervízt fizet. Ott rendbe rakták, és szeptember vége, október eleje környékén visszakaptam.


Azóta imádom, vigyázok rá, kamerázott mélygarázsban tartom.


Amúgy egyszer volt még egy sztori ezzel kapcsolatban.


Nem vettek le a körözési listáról és a reptéren bejelzett a rendszámfelismerő.

Lerohantak a rendőrök, 2 órán át szívattak, és be akartak vinni.


De nálam volt a törzskönyv. Úgyhogy végül betelefonáltak a 2.kerületbe, ahol kivették az autót a körözési listából.

 

Ebben az állapotban talált rá Dani a kedvencére:

autólopás

lopott bmw

lopott autók

És így néz ki most a hűséges, touring BMW:

autólopás budapest

autólopás elleni védelem

lopott autók Budapest

BMW 318d

Megkértem Danit, hogy írjon nekünk pár sort az autóról:

Egy 2007-es évjáratú BMW 318d (E91), 25%-os chippel.

 

Hosszas keresgélés után találtam rá, mert olyan 3-as BMW-t akartam, ami hosszútávon mellettem lesz és végülis rá esett a választásom.

 

Eleinte nem gondoltam arra, hogy bárhogyan hozzá kéne nyúlni az autóhoz és módosítgatni azt.

 

Aztán 2014 májusában ellopták és én szinte egyből arra gondoltam, hogy már valahol a határon túl, darabokban van szegény. Majd pár hónap múlva megtalálták és azóta imádom, nagy becsben tartom, hiszen visszatalált hozzám.

 

Még gyerekcipőben jár a projekt, mivel ugye sokáig nem volt nálam az autó, télen pedig használtam, így nem tudtam hozzányúlni.

 

Jelenleg 25%-os chip van benne, amivel 160 lóerő körül van a teljesítménye, ezen kívül COB Angel Eyes lett beépítve (nem az a felpattintós, Ebay-es, 10 dolláros, hanem át lett építve az egész lámpatest). A veséket még nyáron krómról matt feketére fújtam át, mert így szebb számomra. Egyébként nyáron a 18 colos M-es felniken, télen pedig a 17 colos lemezfelniken gurulok vele.

 

További terveim között szerepel a fóliázás, ablak sötétítés, hifi, air-ride, új felnigarnitúra és sport kipufogórendszer - de mindent a maga idejében persze és apránként, mert egyik sem két forint.

 

Viszont én így is imádom, letisztult az egész, mégis gyönyörű.

 

Az egészhez az inspirációt amúgy egy Cabrio 3-as Golf adta, mivel amikor ellopták, gyorsan kellett egy autó és a Golf-ot vettem meg olcsón, majd később gewinde-vel leraktam, motorikusan, mindenhogyan felújítottam és imádtam. Más életérzés teljesen.

 

Aztán amikor visszakaptam a BMW-met, már tudtam, hogy mi lesz a sorsa.

Dani esete nem illik az átlag statisztikákba.

Ugyanis sajnos rendkívül ritka, hogy előkerül egy ellopott autó.

Különösen fél év után.

Ezért örülök, hogy megosztotta velünk a történetét.

Érdekes és tanulságos volt számomra. És neked is biztosan az volt.

BMW 318d touring

"Mit tegyek, ha ellopták az autómat?"

Először is, azonnal jelentsd a rendőrségnek, hogy ellopták.

Ezután használd ki a közösségi média erejét.

Válassz ki egy jó képet az autódról és lásd el figyelemfelkeltő felirattal. (Ellopták, honnan lopták el, mikor lopták el, nyomravezetői díj, rendszám, telefonszámod.)

Majd tedd fel ezt a képet a Facebook-adatlapodra és írj hozzá egy részletes szöveget az autó különleges ismertetőjegyeiről, a motor típusáról stb.

Ezt oszd meg az ismerőseiddel. Majd pedig minden egyes Facebook-csoportban, ahol csak tudod. És kérd meg az embereket, hogy osszák tovább.

Írj autós témájú Facebook-oldalaknak üzenetet, hogy osszák meg a történetet és a képet. (Pl. Totalcar, Autónavigátor, Autó Pult)

Keress fel használtautó adok-veszek csoportokat, a márka rajongói csoportjait (amennyiben van ilyen) és tedd ki oda is a képet, a történettel együtt. Van nekünk is egy: ide kattintva tudsz csatlakozni.

De beküldheted a totalcar.hu online autós magazin szerkesztőségéhez is. Valószínűleg készségesen állnak majd hozzád.

Tedd fel az 'ellopott autók' témájú internetes fórumokba és a különböző autóvadász oldalakra. Például az index.hu - autólopás fórumba. És az autovadasz.eu weboldalra.

Végül pedig ragassz ki a környék hirdetőtábláira, villanyoszlopaira figyelemfelkeltő plakátot.

Ez a minimum, amit tenned kell, ha a szeretett autódról van szó.

 

Legyél te is közösségünk tagja - Nyomj 1 lájkot és kövess minket a Facebook-on! 

 

És oszd meg ezt a sztorit, hogy mások is tanulhassanak belőle.


A cikk a BMW3KLUB.hu oldalnak és Reich Dánielnek köszönhetően jött létre.

BMW 3-as sorozat