BMW 320d Touring E91: Így fest egy igényes sportkombi, avagy zafír fekete BMW E91, VMR felnikkel

A BMW sportkombik, avagy a BMW Touring modellek nem kapnak jelentősebb figyelmet az amerikai piacokon. Azonban nálunk Európában népszerű a céges- és a családi autók körében. Egyszerre praktikus és stílusos választás. Íme a bizonyíték, hogy egy családi autó is lehet igényes, nem is kicsit. Következzen a zafír fekete BMW 320d Touring (E91).

Legyél te is közösségünk tagja - Nyomj 1 lájkot és csatlakozz 19.400 BMW-rajongóhoz!


A BMW sportkombik, avagy a Touring BMW modellek nem kapnak jelentősebb figyelmet az amerikai piacokon.

Azonban nálunk Európában népszerű a céges- és a családi autók körében. Egyszerre praktikus és stílusos választás.

Ugyanezen oknál fogva nem túl gyakori, hogy rábukkannánk egy átalakított, vagy tuningolt BMW 3-as Touring-ra.

De a most következő gyönyörű, zafír fekete BMW 320d Touring E91 tulajdonosa úgy döntött, hogy a szokásostól eltérő külsőt varázsol az autóhoz.

Mindezt a legkönnyebb és legmegfizethetőbb módon kivitelezte, egy egyedi felni szettel.

BMW E91

Az autó VMR V710 kerekkel gurul, 19/8,5 col mérettel elől, míg hátul 19/9,5 col mérettel.

BMW 320d touring

És ezen felül még ültetést is kapott a bajor szépség, hogy ezzel is feldobják a megjelenést.

BMW kombi

A VMR felniket Good Year Eagle F1 gumikkal szerelték, elől 225/35/19 és hátul 255/30/19 mérettel.

BMW 320d kombi

A BMW 320d a BMW egyik leghatékonyabb kivitele.

A 2.0 literes, négyhengeres dízelmotor tökéletes balanszot biztosít a gazdaságosság, hatékonyság és az erő között.

A 184 lóerő teljesítmény mellé 380 Nm nyomaték társul.

Kevesebb, mint 7,5 másodperc gyorsul 100 km/h sebességre. És a gyári sebességkorlátozás (maximális sebesség) 250 km/h, amely a legtöbb sofőr számára elegendő is.

Azért, hogy még különlegesebb hangulatúak legyenek a képek, a tulajdonos elvitte a szeretett bajor gépet az Alpokba, hogy itt készítsen egy brilliáns fotósorozatot.

BMW 320d e91

BMW 320d

BMW felni

Véleményem szerint nem túl magas büdzséből is rendkívül vonzóvá varázsolhatjuk imádott BMW-nket.

Gondolj csak a különleges fényű COB Angel Eyes helyzetjelző karikákra, vagy egy 18-as/19-es gyári BMW felni garnitúrára.

Nem beszélve a sötétített üvegekről és a fóliázott hátsó lámpákról, vagy az ültetésről.

Esetleg még egy sportkipufogó-rendszert is bejátszhatunk és már tökéletesebb, vonzóbb nem is lehetne az autónk.


Legyél te is közösségünk tagja - Nyomj 1 lájkot és csatlakozz 19.400 BMW-rajongóhoz!

 

És oszd meg ezt a cikket, hogy minél több BMW-s márkatárshoz eljusson.

bmw 320 touring, megosztás

 

(Valamennyi információ és kép forrása a bmwblog.com cikke volt.)

BMW modellek: Íme a TOP 10 legdrágább és legbrutálisabb BMW - Árak, képek, videók és leírások

A BMW egy kultikus prémium világmárka. Azt hinnéd, hogy a gyári példányoknál nincs (és nem is kell) jobb, de azért érdemes körülnézni. Ebben a cikkben a legdrágább, de korántsem gyári BMW modelleket mutatom be neked részletesen - árakkal, képekkel és videókkal megspékelve.

Legyél te is közösségünk tagja - Nyomj 1 lájkot és csatlakozz több, mint 25.000 BMW-rajongóhoz!

 

10. BMW M6 G-Power Hurricane RR - Ár: 106 millió Ft

BMW modellek,BMW M6 G-power Hurricane RR

G-Power M6 Hurricane RR, így hívják a német tuningcég által elkészített 800 lóerős, 800 Nm csúcsnyomatékú M6-os BMW-t.

A felhúzott, két kompresszoros V10-essel ez a világ leggyorsabb négyüléses kupéja, legalábbis a G-Power ezt állítja, de a számokat látva nem sok okunk van kételkedni.

A hurrikán, annak ellenére, hogy az M6 tömege közel van a két tonnához, 4,35 másodperc alatt százon van, 9,5 másodperc alatt éri el a kétszázat és nem egészen 25 másodperc kell a 300-hoz.

Az M6-os csúcs BMW a G-Power 20 colos, Silverstone Clubsport felnijein gurul, elöl 235/35, hátul 285/30 méretű gumikkal.

További információkat és ámulatba ejtő képeket a bmwblog.com cikkében találsz.


9. BMW X5 G-Power Typhoon RS - Ár: 109 millió Ft

BMW modellek, BMW X5 G-Power Typhoon RS

A BMW X5 G-Power Typhoon RS a német G-Power tuningcég egy korábbi modelljének frissített változata, amely 525 lóerőt tartogatott a szerencsés vásárlók számára.

A cég újratervezte a V8-as 4.8 literes motort.

Így a BMW X5 G-Power Typhoon RS-ből már 625 lóerőt és 700 Nm nyomatékot sikerült kipréselniük.

A G-Power X5 Typhoon RS 4,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, míg a 200 km/h sebességet mindössze 16 másodperc alatt éri el.

A maximális sebesség túlszárnyalja a BMW által előírt 155 mph korlátozást a maga 177 mph (kb. 285 km/h) maximumával.

A brutális gépről még több képet és információt a bmwblog.com cikkében találsz.


8. BMW M5 Sedan G-Power Hurricane RS - Ár: 112 millió Ft

BMW modellek, BMW M5 Sedan G-Power Hurricane RS

2008-ban a BMW M5 G-Power Hurricane RS a világ leggyorsabb sedan autója lett, maga mögé utasítva a Brabus Rocket-et, az addigi csúcstartót.

Akkoriban a BMW M5 maximális sebessége 200 mph volt (kb. 324 km/h). Igen ám, de a G-Power tuningcégnek nagyobb tervei voltak az M5-tel.

2008 novemberében kijöttek a BMW M5 G-Power Hurricane RS-sel, ami elképesztő módon már elérte a 228,4 mph (kb. 368 km/h) maximális sebességet.

A csúcsot egészen addig a Brabus Rocket tartotta, a maga 227,2 mph (365,7 km/h) rekordsebességével.

A BMW M5 sedan Hurricane RS-ről megtekinthetsz 12 nagy felbontású képet a carsbase.com képgalériájában.

Egyébként a telhetetlen és maximalista G-Power itt nem állt meg.

A cégnél eldöntötték, hogy újra megdöntik a rekordot.

Ezért piacra dobták a BMW M5 Hurricane RR-t 800 lóerővel, így az új sebességrekord 372 km/h lett.

A brutális M5 Touring-ról a bmwblog.com cikkében találsz bővebb leírást és gyönyörű képeket.

Legyél te is közösségünk tagja - És kérd a napi BMW-adagodat!

 

7. BMW M5 Touring G-Power Hurricane RS - Ár: 114,8 millió Ft

BMW modellek, BMW M5 Touring G-Power Hurricane RS

A BMW M5 Touring G-Power Hurricanse RS 5 literes, V10-es motorral szerelt, amely 750 lóerőt produkál, 360 km/h maximális sebességgel.

 A 750 lóerős motor a maximális nyomatékot, vagyis a 750 nm-t 5000-es fordulátszámon éri el.

A körülbelül 2 tonnás szörnyeteg kevesebb, mint 4,5 mp alatt gyorsul 100 km/h-ra, 9,7 mp alatt 200 km/h-ra és 26 mp alatt éri el a 300 km/h sebességet.

A nagy tömegű, 360 km/h maximális sebességgel bíró gépsárkány extrém igénybevételnek teszi ki a kerekeket.

Ezért a G-Power M5 Touring Hurricane RS 20 colos, G-POWER SILVERSTONE DIAMOND felnikkel és MICHELIN Pilot Sport gumikkal szerelt. Elöl 255/35 ZR 20, hátul 285/30 ZR 20 méretben.

Még több képet és olvasnivalót a bmwblog.com cikkében találsz.


6. BMW X5 M G-Power Typhoon - Ár: 117,6 millió Ft

BMW modellek, BMW X5 M G-Power Typhoon

 A BMW X5 M G-Power Typhoon egy közel két tonnás terepjáró, 4.4 literes V8 bi-turbo motorral.

Az alap 725 lóerőhöz jön a dupla turbó, ami 170 lóerővel dobja meg ezt a teljesítményt.

A szörnyeteg 890 Nm nyomatékkal rendelkezik és a maximális sebessége 300 km/h.

4,2 másodperc alatt gyorsul 100 km/h sebességre.

A felnik típusát szerintem már kitaláltad. Ha mégsem: 23 colos G-POWER SILVERSTONE RS gurulókról beszélünk.

A gumik mérete mindenhol 315/25 ZR 23, gyártója pedig természetesen a Michelin.

A X5 M G-Power modellről további olvasnivalót és képeket a superstreetonline.com cikkében, vagy a bmwblog.com bejegyzésében találsz.


5. BMW X6 M G-Power Typhoon S - Ár: 123,2 millió Ft

BMW árak, BMW X6 G-Power Typhoon S

A német tuningcég, a G-Power ezúttal a már amúgy is bitang erős, BMW X6 M modellt emelte egy egészen új szintre.

A BMW X6 M G-Power Typhoon S így 725 lóerőt rejteget a motorháztető alatt. Ez 170 lovacskával több, mint az alap X6 M.

A 725 lóerő 6000-es percenkénti fordulatszámon bontakozik ki és 1500-as percenként fordulatszámnál tapasztalhatjuk a 890 Nm nyomaték erejét.

Akár 1000 nm nyomaték kifejtésére is képes lenne a tuningolt X6 modell, de a gyári 8 fokozatú automata váltónak ez már sok lenne, ezért az elektromos limit 890 nm lett.

A szó szoros értelemben vett szörnyeteg brutális, 315/25 ZR 23 col méretű kereken gurul.

Amúgy az alap BMW X6 M 4.4 V8 twin-turbo motorral szerelt, 555 lóerőt és 680 Nm nyomatékot tud.

Az X6 M G-Power Typhoon S erre rátesz még 170 lóerőt és 210 Nm nyomatékot. (Atyaég, ez egy csúcsragadozó - szerk.)

Mindössze 4,2 másodperc alatt már 100 km/h sebességen "repülhetünk" vele, majd elérhetjük a maximális, több mint 300 km/h sebességet is.

Még több információt és képet a bmwblog.com cikkében lelhetsz fel.

Tetszik ez a cikk? - Nem maradsz le a többiről sem, ha csatlakozol a BMW3KLUB.hu közösségéhez!

 

4. BMW X6 M G-Power Typhoon WideBody - Ár: 123,2 millió Ft

BMW árak, BMW X6 M G-Power Typhoon WideBody

A 123,2 milliós ára megegyezik az előbb ismertetett BMW X6 M G-Power Typhoon S modellével.

A különbség a WideBody kit-ben rejlik, amely kissé agresszívebb megjelenést ad az autónak, ami valljuk be, előnyösebb az elképesztő 725 lóerős teljesítményhez.

A WideBody kit-tel együtt 30 mm-es ültetést is kap a bajor ragadozó, de még így is beférnek alá a 23 colos felnik.

A szörnyetegről további képeket a bmwcoop.com cikkében találsz.

Kapcsolódó cikkünk: Az új BMW X6 M Hamann-tuningot kap


3. BMW M6 G-Power Hurricane CS - Ár: 126 millió Ft

BMW árak, BMW M6 G-Power Hurricane CS

A kép magáért beszél. M6 V10 motor 1001 lóerővel.

Az autót külön egy Arab Emirátusokban élő embernek készítette a tuningcég.

Ez a valaha készült legerősebb G-Power autó.

Az 1001 lóerőt 8000-es percenkénti fordulatszámon fejti ki, míg a 900 nm nyomaték erejét 6000-es percenkénti fordulatszámon érezhetjük.

A G6M V10 Hurricane CS Ultimate pusztán 4,3 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, 9 másodperc alatt 200 km/h-ra és 21,5 másodperc alatt éri el a 300 km/h sebességet.

Elképesztő módon a maximális sebesség 372 km/h. (Nem tudom, merném-e vezetni - szerk.)

A fantasztikus szörnyetegről további olvasnivalót a gtspirit.com cikkében és további 18 képet a gtspirit.com képgalériájában találsz.


2. BMW X5 Le Mans Concept - Ár: 165,2 millió Ft

BMW árak, BMW X5 Le Mans Concept

2000-ben a BMW úgy döntött, hogy az 1999-es Le Mans-i győzelmét úgy ünnepli meg, hogy készít egy valóságos szörnyeteget, a BMW X5 Le Mans-ot.

Az autóipar legjobb dolgai közé tartozik az, amikor egy autógyártó úgy dönt, hogy készít egy egyszeri és egyedi autót, ami annyira logikátlan és őrült egyszerre, hogy az egész világ megáll, csodálkozik és elképed.

(Hasonló, de a rajongókat megosztóbb esemény volt 2016-ban a BMW 100. születésnapja alkalmából bemutatott Vision Next 100 modell is.)

Az 1999-es győzelem margójára történt, hogy a BMW fogta a győztes versenyautó V12-es motorját és hihetetlen módon betuszkolta az akkori X5-ös modellbe - ez lett a BMW X5 Le Mans.

Az egyedülálló konstrukció 6 fokozatú manuális váltót, Sabelt versenyautó üléseket, 20 colos kerekeket és ültetést is kapott.

Az egyedi X5-ös 700 lóerőt produkált és mindössze 4,7 másodperc alatt érte el a 100 km/h sebességet, a maximális sebesség pedig 312 km/h volt.

Igen, egy X5-ben. Ez őrült dolog volt akkoriban, a 2000-es évek elején.

Még több képet és leírást a bmwblog.com cikkében és a carenthusiast.com oldalán találsz. 


1. BMW Nazca M12 - Ár: 182 millió Ft

BMW árak, BMW Nazca M12

A BMW Nazca M12 5 literes, 300 lóerős, V12-es motorral épített, amely egyébként a BMW 850i motorja.

A körülbelül 1100 kg tömegű autó 5 fokozatú, manuális váltót kapott.

2011-ben felröppent egy hír a bmwblog.com-on, amelyben arról írtak, hogy egy szuper ritka szuper BMW-t, egy Nazca M12-t megvásárolhatsz.

Ezt a példányt akkor 1,1 millió dollárért, vagyis a mai árfolyammal számolva 300,8 millió Ft-ért vehetted volna meg.

Az említett cikket a bmwblog.com oldalán elolvashatod. Illetve további képeket a csodáról az italdesign.it weboldalán találsz.


Lájkold a Facebook-oldalunkat - ha szeretnél még ilyen cikkeket olvasni, és ha nem akarsz lemaradni a legjobb BMW-s képekről, videókról!

 

Célkitűzésünk, hogy minél többen ismerjék és szeressék meg a BMW-t, a 100 éves múlttal rendelkező prémium autómárkát.

Segítesz nekünk egy megosztással?


További olvasnivaló: 100 éves a BMW - Íme 100 év 10 legjobb BMW-je

BMW 100. születésnap

A BMW története: 10 dolog, amit már tudnod kellene a prémium autógyártóról

Alapdolgok, amiket tudnod kell a BMW történetéről, ha igazi rajongó vagy.

Legyél te is közösségünk tagja - Nyomj 1 lájkot és csatlakozz több, mint 25.000 BMW-rajongóhoz!

 

Egyre több BMW-rajongó és tulajdonos van már kis hazánkban.

Nem csak a férfiak rajongótábora gyarapodik, de szép számmal vannak már BMW-s csajok is.

Ez nem meglepő, ugyanis a régi álomautók mára elérték azt az árszintet, ami egy átlag magyar ember számára is megfizethető. Vannak alapdolgok, amiket azonban még akkor sem biztos, hogy tudsz a márka történetéről, ha már pár éve a bajor legendákkal csapatod.

Ismerd meg azt a 10 fontos tényt, amit BMW-rajongóként kötelezően tudnod kell.

 

1. A BMW-logónak nincs köze a propellerhez

BMW embléma

A bajor márka rajongói leginkább úgy tudják, hogy a híres BMW-logót a propeller ihlette. Pedig ez csak egy mítosz.

A hivatalos verzió szerint nem ez volt a motiváció.

A BMW-embléma ötlete valójában Bajorország zászlaján alapult.

Mint azt nyílván te is tudod, Bajorország a BMW hazája. A kék-fehér pedig az ország nemzeti zászlajának színei.


2. A BMW-k hűtőrácsait "Grill vesék"-nek szokás nevezni

BMW vese

A grill veséket először 1933-ban, a BMW 303 debütálásán láthattuk.


3. Kezdetben a BMW nem autókat gyártott

BMW repülőgépgyártás

Pont úgy, ahogy eleinte a Lamborghini sem autógyártással foglalkozott, a BMW sem autógyárként kezdte a pályafutását.

1916. március 7-én indult a márka, Bajor repülőgépgyárként.

Az első világháború alatt repülőgépekhez készítettek propellereket.

Majd a második világháború kitörése után a BMW teljesen a repülőgépmotorok gyártására koncentrált.


4. A BMW-központ épülete a négyhengeres motort szimbolizálja

BMW Welt, BMW múzeum

A BMW-központ és a BMW-múzuem erősen népszerű.

És nem csak a BMW-fanatikusok köreiben.

De csak nagyon kevesekben tudatosul, hogy az épület küllemét a négyhengeres motor inspirálta.

"1973-ban kezdték építeni a müncheni olimpiai falu közelében a Négy Hengert (az épület neve - szerk.), az új üzletvezetési központot" - írja a Wikipedia.


5. A Mercedes egyszer majdnem felvásárolta a BMW-t

 

BMW, Herbert Quandt

1959-ben a BMW a csőd széléhez közeledett, így a vállalatot kis híján felvásárolta a Mercedes.

Azonban a BMW talált egy privát befektetőt, aki megmentette ettől a céget.

Az úriembert Herbert Quandt-nak hívták és ha tudsz angolul, akkor ide kattintva olvashatsz bővebben a történetről.

Herbert családja mind a mai napig részvényese a vállalatnak, ami 2016-ban már a 100. születésnapját ünnepelte. Egyébként egy évvel korábban, 2015-ben pedig a legnépszerűbb széria, a 3-as BMW immáron negyvenedik évfordulójának örülhetett a cég.


6. A BMW M1 volt a legelső M-es széria

BMW M1

Egyébként a terv az volt, hogy az M1-et a Lamborghini készíti el, de anyagi megszorítások miatt végül visszavonultak.

Lehet, hogy jobban is tették.

A BMW M1 történetéről a caranddriver.com cikkében olvashatsz, angolul.

És szintén a caranddriver.com jóvoltából, ide kattintva egy 36 képből álló galériát tekinthetsz meg a BMW M1 modellről.


7. Meglepődsz, de a BMW, már több mint 40 éve gyárt elektromos autókat

elektromos BMW, BMW 1602

A BMW legelső elektromos autója a BMW 1602 volt, amely az 1972-es müncheni olimpián debütált.

Az elektromos 1602 motorházteteje alatt 43 lóerő lapult.

Ez közel fele volt a BMW 1602 benzines változatának.

A BMW 1602-ről hatalmas képgalériát a racingsportscars.com honlapon találsz, ide kattintva.


8. A BMW repülő- és vonat enteriőröket is tervez

BMW, Repülőgép beltér

BMW, metró beltér

Az utóbbi képen szereplő metró BMW-vel való kapcsolatáról még többet ebben a cikkben tudhatsz meg, szintén angolul.

Ha pedig egy gyönyörű, BMW által tervezett repülőgép enteriőr is érdekelne, ide kattintva 15 képben megnézheted, hogy milyen belteret készített a BMW az Embraer repülőgépgyártó-vállalatnak.


9. A BMW Motorrad 1937-ben megépítette a világ leggyorsabb motorkerékpárját

BMW motorkerékpár

A szuper kétkerekű rendkívüli aerodinamikával és motorral rendelkezett.

Egészen annyira volt a leggyorsabb motorkerékpár akkoriban, hogy akár az elképesztő, 278 km/h sebességet is képes volt elérni.


10. A BMW-t Franz Josef Popp alapította 1916-ban és ma elsősorban a Quandt család tulajdona

Franz Josef Popp

Franz Josef Popp - A BMW alapítója

Legyél te is a BMW3KLUB.hu tagja - Nyomj 1 lájkot és kövess minket a Facebook-on! 


És oszd meg ezt az érdekes cikket, hogy minél többen tanulhassanak belőle!


Kapcsolódó cikkünk: 10 kedvenc BMW az elmúlt 100 év modelljeiből

100 éves a BMW

 

A következő háttérképeid: 46 gyönyörű kép 46 tökéletes BMW E46-ról

BMW E46. Mert tudod, hogy tökéletes. Mert tudod, hogy mindig is az lesz. És mert tudod, hogy a kedvencünk a BMW 3-as sorozat típusai közül. Az örökzöld csoda, amely újradefiniálta a BMW-s életérzést. És új szintre emelte a BMW 3-as sorozatát, 1998-ban. Íme a következő 46 profi háttérképed.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Legyél te is közösségünk tagja - Nyomj 1 lájkot és kövess minket a Facebook-on!

 

Olvasd el kapcsolódó cikkünket: BMW E46 M3 - 6 ok, amiért venned kellene egy E46 M3-at


És oszd meg ezt csodás képgyűjteményt, hogy lássák, milyen igényes vagy.

facebook like gomb

Autólopás Budapesten: Így talált vissza gazdájához az ellopott BMW - Ismerjétek meg Reich Dániel történetét

Autólopás Budapesten, sikertelenül - Avagy hogyan került vissza fél év után Dánielhez a BMW, ami még "szinte meleg" volt, amikor lába kelt - ugyanis még csak 4 hónapja volt Dániel tulajdonában. Tanulságos történet következik.

Danival egészen furcsa módon ismertük meg egymást.

Az előző cikkem után jött egy üzenet a BMW3KLUB Facebook-oldalára, amelyben megírta nekem, hogy a cikkben a második képen, meglepő módon az ő BMW-je szerepel.

Hogyan került a kép a cikkben szereplő 12 csodaszép őszi BMW-s kép közé, mikor azt éppen előző nap készítette a fotós barátja, Gabrovits Balázs?

 

BMW 318d, E91

Erről a képről van szó - BMW 318d (E91)


Nos, a helyzet az, hogy a képeket a Google-ből és a Tumblr-ről válogattam össze. Dani pedig az elkészült képet szinte rögtön feltöltötte a Tumblr-oldalára. Így lehetséges az, hogy én másnap ráleltem és bekerült az igényesnél is igényesebb válogatásba.

BMW Cob angel eyes

Jelenleg így néz ki a Bömbi - A 18-as felni és a COB angel eyes elengedhetetlen


Szóval kicsi a világ. Mindketten nagyon meglepődtünk.

De van itt még más is, ami még érdekesebb lesz számodra.

És tanulságos is.

Úgyhogy mindenképp olvass tovább.

És csatlakozz te is, több mint 27.000 fős közösségünkhöz!

BMW 3-as sorozat

A BMW-t ellopták 4 hónappal azután, hogy Dani megvásárolta

Azt azonban Dani sem gondolta volna, hogy még valaha is újra láthatja kedvencét, amire rengeteg munkával töltött hónap eredményeként sikerült szert tennie.

Íme a sztori, amiből megtudod, hogy mindig van remény:

A BMW-t Budapesten, a 2. kerületből lopták el májusban, a rendőrkapitányságtól kb. 500 méterre.


Ezután azonnal felraktam a hírt mindenhova: Facebook
-ra, Autovadasz.eu-ra stb.


Persze egyidejűleg megtettem a bejelentést is. Ott azt tanácsolták, hogy inkább hívjam körbe a pesti taxitársaságokat, mert ők többre szoktak menni.


Már-már lemondtam a kocsiról, amikor hívott egy faszi, aki Biatorbágyon látta az autót.


Persze egyből helyszínre ki, rendőrség, stb.


Ott volt az autó. Nyitva.

Az emberke nem került elő, aki hívott, hiába mondtam, hogy a nyomravezetői díjat átadnám. Ez egy kicsit gyanús, hogy a mai napig nincs meg az illető.


A kocsi be volt borsozva, hogy a rendőrkutya ne fogjon szagot. Szét volt kapva a csomagtér az akksinál. Bluetooth, telefon kitépve stb.


A kocsi elektronikája letiltott. A saját kulcsát sem ismerte fel. Valószínűleg ez volt a szerencsém, mert leállt az autó, ott a helyszínen.


Aztán elszállították, lefoglalták, stb. Majd onnan ment a Wallisba, mert a Casco ugye csak szakszervízt fizet. Ott rendbe rakták, és szeptember vége, október eleje környékén visszakaptam.


Azóta imádom, vigyázok rá, kamerázott mélygarázsban tartom.


Amúgy egyszer volt még egy sztori ezzel kapcsolatban.


Nem vettek le a körözési listáról és a reptéren bejelzett a rendszámfelismerő.

Lerohantak a rendőrök, 2 órán át szívattak, és be akartak vinni.


De nálam volt a törzskönyv. Úgyhogy végül betelefonáltak a 2.kerületbe, ahol kivették az autót a körözési listából.

 

Ebben az állapotban talált rá Dani a kedvencére:

autólopás

lopott bmw

lopott autók

És így néz ki most a hűséges, touring BMW:

autólopás budapest

autólopás elleni védelem

lopott autók Budapest

BMW 318d

Megkértem Danit, hogy írjon nekünk pár sort az autóról:

Egy 2007-es évjáratú BMW 318d (E91), 25%-os chippel.

 

Hosszas keresgélés után találtam rá, mert olyan 3-as BMW-t akartam, ami hosszútávon mellettem lesz és végülis rá esett a választásom.

 

Eleinte nem gondoltam arra, hogy bárhogyan hozzá kéne nyúlni az autóhoz és módosítgatni azt.

 

Aztán 2014 májusában ellopták és én szinte egyből arra gondoltam, hogy már valahol a határon túl, darabokban van szegény. Majd pár hónap múlva megtalálták és azóta imádom, nagy becsben tartom, hiszen visszatalált hozzám.

 

Még gyerekcipőben jár a projekt, mivel ugye sokáig nem volt nálam az autó, télen pedig használtam, így nem tudtam hozzányúlni.

 

Jelenleg 25%-os chip van benne, amivel 160 lóerő körül van a teljesítménye, ezen kívül COB Angel Eyes lett beépítve (nem az a felpattintós, Ebay-es, 10 dolláros, hanem át lett építve az egész lámpatest). A veséket még nyáron krómról matt feketére fújtam át, mert így szebb számomra. Egyébként nyáron a 18 colos M-es felniken, télen pedig a 17 colos lemezfelniken gurulok vele.

 

További terveim között szerepel a fóliázás, ablak sötétítés, hifi, air-ride, új felnigarnitúra és sport kipufogórendszer - de mindent a maga idejében persze és apránként, mert egyik sem két forint.

 

Viszont én így is imádom, letisztult az egész, mégis gyönyörű.

 

Az egészhez az inspirációt amúgy egy Cabrio 3-as Golf adta, mivel amikor ellopták, gyorsan kellett egy autó és a Golf-ot vettem meg olcsón, majd később gewinde-vel leraktam, motorikusan, mindenhogyan felújítottam és imádtam. Más életérzés teljesen.

 

Aztán amikor visszakaptam a BMW-met, már tudtam, hogy mi lesz a sorsa.

Dani esete nem illik az átlag statisztikákba.

Ugyanis sajnos rendkívül ritka, hogy előkerül egy ellopott autó.

Különösen fél év után.

Ezért örülök, hogy megosztotta velünk a történetét.

Érdekes és tanulságos volt számomra. És neked is biztosan az volt.

BMW 318d touring

"Mit tegyek, ha ellopták az autómat?"

Először is, azonnal jelentsd a rendőrségnek, hogy ellopták.

Ezután használd ki a közösségi média erejét.

Válassz ki egy jó képet az autódról és lásd el figyelemfelkeltő felirattal. (Ellopták, honnan lopták el, mikor lopták el, nyomravezetői díj, rendszám, telefonszámod.)

Majd tedd fel ezt a képet a Facebook-adatlapodra és írj hozzá egy részletes szöveget az autó különleges ismertetőjegyeiről, a motor típusáról stb.

Ezt oszd meg az ismerőseiddel. Majd pedig minden egyes Facebook-csoportban, ahol csak tudod. És kérd meg az embereket, hogy osszák tovább.

Írj autós témájú Facebook-oldalaknak üzenetet, hogy osszák meg a történetet és a képet. (Pl. Totalcar, Autónavigátor, Autó Pult)

Keress fel használtautó adok-veszek csoportokat, a márka rajongói csoportjait (amennyiben van ilyen) és tedd ki oda is a képet, a történettel együtt. Van nekünk is egy: ide kattintva tudsz csatlakozni.

De beküldheted a totalcar.hu online autós magazin szerkesztőségéhez is. Valószínűleg készségesen állnak majd hozzád.

Tedd fel az 'ellopott autók' témájú internetes fórumokba és a különböző autóvadász oldalakra. Például az index.hu - autólopás fórumba. És az autovadasz.eu weboldalra.

Végül pedig ragassz ki a környék hirdetőtábláira, villanyoszlopaira figyelemfelkeltő plakátot.

Ez a minimum, amit tenned kell, ha a szeretett autódról van szó.

 

Legyél te is közösségünk tagja - Nyomj 1 lájkot és kövess minket a Facebook-on! 

 

És oszd meg ezt a sztorit, hogy mások is tanulhassanak belőle.


A cikk a BMW3KLUB.hu oldalnak és Reich Dánielnek köszönhetően jött létre.

BMW 3-as sorozat

Ha ősz, akkor BMW-fotózás: 12 fantasztikus kép, amely bizonyítja, hogy az őszi táj tökéletesen passzol a BMW-hez

Csináltál pár jó kis őszi képet a BMW-dről? Ha még nem, most gyorsan tedd meg. Mert elképesztően jól áll a BMW-nek az ősz. Íme a bizonyíték 12 képben.

BMW ősz

 

Őszi BMW képek

 

BMW fotózás

 

fehér BMW e30

 

BMW-s fényképek

 

BMW M3 E92

 

BMW3KLUB

 

BMW e90

 

BMW M3 F82

 

BMW 3 coupe fekete

 

BMW E36 Coupe

 

Fehér BMW M3

 

Fehér BMW E46 M3


Oszd meg ezt a galériát, hogy az ismerőseidhez is eljusson.

facebook like gomb